Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
( Po-Pia 9-17)
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
05.07.2019
Je dostatočne bezpečný váš kuchynský robot MAGIMIX?
BEZPEČIE NADOVŠETKO !A nielen vaše ale aj vašich ratolestí. Viete, že náš kuchynský robot má až TROJITÝ BEZPEČNOSTNÝ MECHANIZMUS?Vaše ruky sú v absolú... čítať celé
05.07.2019
V čom je kuchynský robot MAGIMIX iný v porovnaní s ostatnými?
V prvom rade je to motor. Každému z nás je jasné, že motor je srdcom stroja a nielen jeho výkon ale aj životnosť záleží práve od neho. Preto vám tera... čítať celé
05.07.2019
Z akého materiálu sú vyrábané misy na kuchynskom robote MAGIMIX?
Materiál, z ktorého sa vyrábajú misy sa volá Tritán, ktorý je maximálne odolný vysokým teplotným výkyvom a fyzickému zaťaženiu, čo znamená maximálne b... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Odmeníme Vás za nákup

 

 

 získajte k nákupu pobytový poukaz

doprava zadarmo

garancia vrátenia peňazí

 

       

 

 

 

  1. Úvod
  2. Servis
Servis
Sprostredkujeme záručný i pozáručný servis robotov Ronic na Slovensku.
 


V prípade poruchy Vášho kuchynského robota Ronic máte                
možnosť zaslať přístroj na adresu:

Ego*line s.r.o.
Janka Kráľa 43/6, 936 01 Šahy

K prístroju pribalte:

1.) v prípade záručnej opravy doklad o kúpe ( faktúra, pokladničný doklad, kúpna zmluva) 
2.) kompletne vyplnený SERVISNÝ PROTOKOL, alebo aspoň Vašu adresu, telefónne číslo a popis vady.  

SERVISNÝ PROTOKOL si môžete stiahnuť a následne vytlačiť:TU v PDF formáte
  
Za opravu si účtujeme nasledovné (ceny sú uvádzané vrátane DPH):
1.) servisná prehliadka (oprava, vyčistenie, premazanie)... 12,-€
2.) v prípade dodania znečisteného prístroja sa účtuje poplatok za umytie... 4,-€
3.) cenu náhradných dielov
4.) poštovné: 4,-€

Podmienky platnosti záručnej opravy
Pokiaľ boli dodržané záručné podmienky, bude prístroj opravený zadarma do 30-tich dní a bude tiež zadarma odoslaný na adresu zákazníka.
V opačnom prípade bude oprava prevedená po obdržaní písomného súhlasu zákazníka na jeho náklady.
V prípade, že prístroj nevykazuje žiadne nedostatky (vady), zákazník hradí servisnú prehliadku a poštovné.
Prístroj zasielajte k nám do opravy vždy čistý, kompletný, s vyplneným záručným listom a servisným protokolom.

Záruka zaniká v týchto prípadoch:
- pokiaľ s prístrojom nebude dodaný platný záručný list a nebude možné iným spôsobom preukázať nákup od nás alebo od nášho odberateľa
- výrobok bol používaný v rozpore s návodom
- vada vznikla neoprávneným zásahom do prístroja
- poškodenie bolo spôsobené vonkajšími vlyvmi, napr. vniknutím cudzej látky
- výrobok bol mechanicky poškodený
- ak pôjde o bežnú údržbu, bude účtované za opravu podľa skutočných nákladov

Kontaktovať nás môžete:
- e-mailom: info@ronicslovensko.sk
- telefonicky: 0915 798 876 (v pracovných dňoch od 9:00 do 17:00 hod)
 


 

 

Registrujte sa a získajte každý týždeň nový video recept

Možnosť platby:  dobierka bankový prevodquatro Možnosť dopravy:slovenská poštadoprava zadarmo Odmeníme Vás za nákup: garancia vrátenia peňazízískajte pobyt v kúpeľoch

 

2019 © Ronic Slovensko Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.