Platobné podmienky
Ako zaplatiť?
Vyberte si spôsob platby, ktorý Vám najviac vyhovuje. Daný spôsob platby si zvolíte pri vyplňovaní dodacích údajov v objednávke. Môže to byť:
- platba vopred- na účet
- platba v hotovosti - na dobierku
- nákup na splátky cez Home Credit a Quatro
- platba platobnou kartou
Platba vopred prevodom na účet predávajúceho
Cena za platbu prevodom je: 0,- EUR. Platbu vopred prevodom na účet predávajúceho uskutočníte na základe pokynov, ktoré obdržíte prostredníctvom e-mailu, obratom po objednaní tovaru. Nezabudnite uviesť ako variabilný symbol číslo Vašej objedávky.
Bankové spojenie:
Názov spoločnosti: Ego*line s.r.o.
Tatra Banka, a. s. IBAN: SK34 1100 0000 0029 2385 9349
BIC: TATRSKBX Číslo účtu: 2923859349/1100
V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy, inak bude objednávka stornovaná.
Platba za dobierku - platba v hotovosti kuriérovi pri prebraní tovaru
Cena za platbu v hotovosti - na dobierku: 2,- EUR. Ak nechcete platiť za tovar vopred, úhradu uskutočníte v hotovosti pri prebraní tovaru priamo pracovníkovi kuriérskej spoločnosti.
V prípade platby v hotovosti alebo v prípade platby na dobierku je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru.
Platba cez splátky
Pri tomto spôsobe platby Vám ponúkame výhodné splácanie cez spoločnosi: Home Credit a Quatro.
V prípade Home Credit - po odoslaní objednávky Vás naša stránka automaticky presmeruje na stránky www.homecredit.sk, kde vyplníte formulár pre schválenie úveru. Na Váš email, ktorý ste zadali pri vytváraní objednávky Vám príde potvrdenie o schválení alebo zamietnutí úverovej žiadosti.
V prípade Quatro - po odoslaní objednávky Vám bude do 48 hodín odoslaný formulár na Váš e-mail pre dokončenie žiadosti cez Quatro.
Upozornenie, dodacia lehota na tovar začína plynúť dňom, kedy bude Vaša žiadosť schválená a obdržíme všetky potrebné dokumenty.
Čo v prípade nákupu zo zahraničia
Tí klienti, ktorí by si chceli zakúpiť naše produkty z iných krajín, si musia zvoliť platbu vopred prevodom a pripočítavajú sa im prepravné náklady v závislosti od ceny objednávky. V prípade objednávky do 126,- eur je príplatok 12,- eur a v prípade objednávky nad 126,- eur je príplatok 18,- eur.
Platba platobnou kartou
Poskytovateľom platobnej brány je ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Kontakt:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Systém Vás vyzve k zadaniu údajov o Vašej platobnej karte na stránke platobnej brány ComGate :
Zadajte číslo platobnej karty (číslo nájdete na prednej časti platobnej karty), zadajte platnosť karty (Expires end – nachádza sa na prednej strane karty pod číslom platobnej karty), posledný krok zadajte CVC/CVV kód, ktorý nájdete na zadnej časti platobnej karty.
Po vyplnení údajov je potrebné kliknúť na tlačidlo Zaplatiť a čakať pokiaľ sa proces platby nepresmeruje na stránku eshopu!! (Tento proces by nemal trvať viac ako 5 minút.)
Po pár sekundách Vám bude na mobilný telefón zaslaná bezplatná SMS správa s 3D Secure kódom. Zároveň sa vám zobrazí potvrdzovacia obrazovka k internetovému nákupu, do ktorej vpíšete 3D Secure kód zo zaslanej SMS správy.
Na čo slúži 3D Secure? Na ešte lepšie zabezpečenie vašich internetových platieb kartou u obchodníkov, ktorí toto zabezpečenie v podobe SMS správ s jednorazovým kódom podporujú.
UPOZORNENIE !! V prípade že platba v platobnej bráne zlyhala informuje Vás o tom priamo platobná brána no aj napriek tomu budete presmerovaný naspäť do e-shopu a objednávku budeme evidovať v stave neuhradená. Ak sa tak stane, odporúčame zopakovať objednávku znovu.
Ak bola objednávka úspešne odoslaná do systému, tak ju okamžite evidujeme a spracovávame.
Ak ste zadali správny email, výpis objednávky Vám bude doručený na Váš zadaný email.
V prípade, ak Vám email neprišiel, kontaktujte nás prosím TU.