Doprava pri objednávke nad 99€ je ZADARMO

Dopravu zabezpečujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS. V deň doručenia Vám príde SMS, ktorá bude obsahovať telefónne číslo na kuriéra, ktorý Vás bude kontaktovať približne hodinu pred dodaním. Doba doručovania je zvyčajne každý pracovný deň v čase od 9. do 14. hodiny. V prípade ak si zvolíte prepravu zabezpečenú Slovenskou poštou, tak Vám poštár v prípade nezastihnutia na uvedenej adrese nechá ústrižok, s ktorým si môžete balík vyzdvihnúť na Vašej pošte do dvoch týždňov. 

Ak je Vaša objednávka nižšia ako 100€, účtujeme dopravu 4€.

Doba doručenia je zvyčajne 2-3 pracovné dni, maximálne však 5 dní.

Ak by Vaša objednávka meškala, prosím informujte sa u nás na telefónnom čísle: 0915 798 876.

Akonáhle k nám odošlete Vašu objednávku, dostanete od nás spätnú väzbu o doručení Vašej objednávky.

Ak sa to nestane v priebehu pár minút, pravdepodobne objednávka nebola správne odoslaná. V takomto prípade objednávku zopakujte, alebo nás kontaktujte .

Ako prebrať zásielku?

Zásielku môže prevziať váš príbuzný (okrem prípadu nákupu na splátky) resp. iná poverená osoba na uvedenej adrese, pokiaľ bude vedieť, že zásielku má očakávať. V prípade preberania tovaru na dobierku nezabudnite prosím na to, že je potrebné za tovar vyplatiť požadovanú sumu. Ak je suma za objednávku uhradená vopred alebo sa jedná o nákup na splátky, môže si kuriér pre overenie identity od Vás vypýtať občiansky preukaz alebo iný doklad.

Pri preberaní tovaru vždy skontrolujte nepoškodenosť obalu. V prípade poškodenia spíšte s pracovníkom protokol o škode a tovar nepreberajte. Čo najskôr nás o vzniknutej situácii informujte a po uznaní reklamácie Vám zadarmo doručíme nový tovar.

Môžem prevziať svoju objednávku na sídle Vašej firmy?

Vašu e-shop objednávku si môžete osobne vyzdvihnúť na sídle našej spoločnosti: Janka Kráľa 43/6, 936 01 Šahy v pracovných dňoch od 9:00 - 16:30 hod.

|